مطالب باحال

مطالب خنده دار و جالب استاتوس طنز و سرگرمی و جملات خنده دارطنز نوشته های کوتاه جدید و جالب عجیـب ترین تصاویـر منتشر شده مقالات مفیدمطالب مفیدو زیبا و جالب جملات زیبا سخنان زیبای بزرگان مطالب مفیدو زیبا و جالب برترین بهترین زیباترین مدل باحال مطالب باحا فیسبوک برای فیسبوک جالب


كراك(Crack) و راه های شناخت این افیون مخرب چیست؟

 كراك (Crack) ماده ایست محرك كه از تصفیه كوكائین به دست میاد و به اشكال مختلف مصرف میشود اما کراکی که در ایران وجود دارد از مشتقات هروئین است! البته در صورتی که بصورت علمی تولید شود! كراك ماده‌ای بی‌بوست، و مصرف آن خیلی راحت تر از تریاك و یا هروئین است.

ثرات مخرب مصرف كراك :
اعتیاد به كراك باعث از بین رفتن درد، استرس، اضطراب و احساس سرخوشى و همینطور تحرك زیاد میشود؛ افرادی كه به این ماده اعتیاد پیدا میكنند بعد از مدتی اثرات كراك در آنها همچنین اثرات دیگری كه مصرف بلند مدت این ماده بجا میگذارد اینهاست:
از بین رفتن اشتها، كاهش شدید وزن، شكنندگى پوست، پیرى زودرس، افزایش فشار خون و ترشح هیستامین كه باعث خارش در فرد میشه، كراك شدیدا باعث خواب آلودگی یا به قول معروف "چرت" میشود؛ مصرف این ماده اگر بصورت كوتاه مدت ولی مداوم باشد اثرات مخرب جبران ناپذیری روی بدن فرد مصرف كننده میگذارد مثل : عفونت اعضای داخلی بدن، پوسیدگی دندانها، سرطان حنجره و ریه و نابودی كبد.
بطور كلی تمام اجزائیكه تحت تاثیر مستقیم كراك هستند ذره ذره نابود شده و می پوسند ؛ در بعضی افراد معتاد به كراك، عفونت به حدی است كه اجزای بدنشان از هم جدا می شود و گوشت بدن دچار عفونت می گردد و به قول معروف "كرم" میزند؛ حتما شنیده اید بعضی از معتادین به كراك وقتی میمیرند آنها را غسل نمیدهند چون هنگام شستشو اجزای بدنشان از هم جدا میشود ؛ نمیدانم این مساله تا چه حد درست است اما شنیده ام مصرف چهار روز كراك باعث مى‌شود كه تاثیراتش به مدت چند سال در بدن باقى بماند و موجب اختلالات حركتی و تضعیف حس بینایى و لامسه بشود

اثرات كوتاه مدت مصرف کراک :
معمولا بعد از مصرف كراك، احساس افزایش انرژی و سرخوشی زیاد به انسان دست میدهد، ضربان قلب بالا میرود، درجه حرارت بدن زیاد میشود، فشار خون افزایش پیدا میكند، همینطور رنگ پریدگی، كاهش شدید اشتها و لرزش به خصوص در دست ها بوجود میاید، اما این ماده تاثیر خیلی بدی روی چشمها دارد تا جائیكه در بعضی موارد به انحراف مردمك یا "لوچی كاذب" منجر میشود.

اثرات دراز مدت مصرف کراک :
كاهش شدید وزن بدن، یبوست، بی خوابی شبانه، ضعف جنسی، رنگ پریدگی، تعریق شدید، سردرد، لرزش دست ها، پریدن عضلات، آب ریزش دائمی بینی، اضطراب و بیقراری شدید، گیجی، رفتار تهاجمی، افسردگی و حتی تمایل به خودكشی از اثرات بلند مدت مصرف این ماده است.

تاثیر مصرف كراك روی فرد :
توجه داشته باشید كه مصرف حتی یک بار کراک اعتیاد آور است!
کراک بر خلاف هروئین، تریاک، حشیش و� بدون بو می باشد و مصرف آن خیلی ساده است و به وسایل زیادی نیاز ندارد و در طی چند دقیقه قابل مصرف است! بنابر این جاسازی آن خیلی ساده است و پیدا كردن آن برای خانواده‌ها چندان راحت نیست؛ چیزی شبیه یه تکه گچ از دیوار کنده ‌شده كه توجه هیچکس را بخود جلب نمی‌كند!


نشانه های فرد معتاد به کراک :
بعد از تمام شدن آثار نشئگی اثرات زیر ظاهر میشود :
نگرانی و بیقراری شدید برای تهیه دوباره كراك، سر درد وافسردگی شدید، از بین رفتن شدید انرژی بدنی و بی اشتهایی، داشتن حس نفرت نسبت به خود

عوارض اجتماعی مصرف کراک :
معمولا افراد معتاد (به هر نوع ماده مخدر)، مواد را از راههای خلاف تهیه میكنند اما دراین مورد (مصرف كراك) فرد به دلیل توهمات زیاد و حالت هذیانی، حتی دست به كارهایی مثل دزدی و گدایی میزند و بكلی گذشته اش را فراموش میكند در حالی كه ممكن است فردی بسیار آبرومند و متشخص بوده باشد !!!

 

 

برچسب:,

|
 
گشت پلیس امنیت اخلاقی و ارشاد بدحجابان

 

 

 
عجیب ولی واقعی

برخی از اين تصاوير از نظر بيننده عجيب و غريب هستند اما در واقعي بودن آنها نبايد شك كرد. چه بسا ، هنگام ناچاري انسان ها ناگزير به ابتكار مي شوند و در پاره اي اوقات نيز فرصت شناسي عكاس تصاوير ماندني را ثبت مي كند. 

وقتي در يك روستاي كوچك 
ناحيه اوريكا در كشور مغرب چاله تعمير وجود نداشته باشد و آدم ناگزير از 
تعمير اتومبيلش براي ادامه مسير باشد ابتكار اين آقا چندان هم فكر بدي 
نيست!

اين جگوار 420 مدل 1960 در 
استون ايج بريتانيا داراي موتوري به قدرت 265 اسب بخار + يك سگ است! 


كي گفته كه باربرهاي اسباب 
كشي آدم هاي اهل مطالعه نيستند ، دستكم در شهر گان بلژيك آنها خيلي هم كتاب 
خوان هستند!

اگه آدم عاشق اتومبيل 
بوگاتي عتيقه باشه و پول خريدنش را نداشته باشه ، مي تونه مثل اين عاشق 
بوگاتي ، مدل شني آن را در حياط خانه اش در « لوتوكه پاري پلاژ» فرانسه 
بسازه و كلي از ديدنش كيف كنه!

 
اينهم از يك سيتروئن 2 اسب 
ودر واقع يك اسب از ژيان كمتر كه مانند عقاب در آسمان «سن هيلر دو تووه» در 
ناحيه ايزر فرانسه پرواز مي كند!
 
در كشور هلند نرخ سرقت 
اتومبيل قابل ملاحظه است بنابراين مالك اين پژو در شهر ماركن هلند هر 
تدبيري را براي مقابله با سارقان به كار بسته است!
 
در برخي از اتومبيل ها 
دنده يك درست بغل دنده عقب است و اين طوري موجب گرفتاري راننده ناشي اين 
اتومبيل در خيابان اينسلي اشتراسه شهر برن در سوئيس مي شود!

 

آخ اگر يك مامور جدي و 
وظيفه شناس پيدا بشه و اين اتومبيل پليس كه در محل ويژه معلولان در شهر 
تولوز فرانسه پارك كرده را جريمه كنه نه تنها دل من بلكه دل تمام راننده 
هاي مقرراتي اما زخم خورده خنك مي شود!

 

 

اينهم از سرويس مدرسه براي 
كودكان دلبندتان در محله پهار گنج شهر دهلي نو در هند. در عوض فكر نمي كنم 
هزينه اش مانند ساير سرويس هاي مدرسه اشك والدين را در آورد!

هر كسي يك جور اتومبيل 
خانوادگي دارد از جمله اين يكي كه تراكتور را به عنوان يك اتومبيل مطمئن 
خانوادگي انتخاب كرده و پس از پارك كردن آن در پاركينگ يك سوپر ماركت بزرگ 
شهر مورت اِ موزل فرانسه پي خريد هفتگي اش رفته است

 

برچسب:عجیب,باحال,جالب,

|
 
پیرمرد غار نشین

 

 

پیرمرد 66 ساله‌ای بیش از 46 سال از عمرش را در غاری میان جنگل های انبوه روستای جیرده از توابع دهستان آلیان فومن سپری كرده و آخرین باری كه استحمام كرده 20 سال قبل بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، عزیز نوروزی پرور پیرمرد 66 ساله متولد آذر 1320 و شماره شناسنامه 4، همانند انسانهای نخستین داخل یك حفره سنگی در میان جنگل های سربه فلك كشیده روستای جیرده فومن زندگی می‌كند و با آنكه اهالی محل یك كلبه چوبی برای وی ساخته اند از زندگی در آنجا خودداری می‌كند و همچنان برزندگی غارنشینی مصر است.
وی  گفت: طی مدت 46 سال به زندگی غارنشینی خوگرفته ام و هرگز غذای گرم نخورده و روزها و شب هایم را با آب، نان، ماست و گیاهان جنگلی می‌گذرانم.
نوروزی پرور كه فاقد هرگونه امكانات بهداشتی است، افزود: 20 سال پیش زمانی كه در بیمارستان بستری بودم حمام كرده و بعد از آن رنگ حمام را ندیدم.
این پیرمرد غارنشین كه پس از 5 سال در تیرماه امسال موهای سرش را كوتاه كرده در این باره اظهار داشت: از آنجا كه هرروز پیاده روی می كنم و به روستاهای پایین دست سرمی‌زنم و نان و ماست تهیه می كنم به اصرار مردم و بچه ها موهایم را كوتاه كردم و از این بابت بسیار دلخور و ناراحتم.
اهالی و پیرمردان خوش قریحه روستاهای جیرده، مشه كه، كنتانسر، گاو كوه ی آلیان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس، نوروزی پرور را مردی بی آزاد می‌دانند كه تاكنون صدمه و آسیبی به كسی نرسانده اما از آداب اجتماعی و نوع معیشت دنیای امروز فاصله دارد و زندگی او غارنشینی را تداعی می‌كند.
نوروزی پرور كه به عزیز غارنشین شهرت دارد دارای حافظه خوبی است و تا كلاس پنجم ابتدایی درس خوانده و از 20 سالگی به صورت طبیعی زندگی كرد اما از آن به بعد به جنگل پناه برد و احوالاتش دگرگون شد.
وی اشعار زیادی از كتابهای اول تا پنجم ابتدایی را در ذهن خود به خاطر سپرده و آنها را زمزمه می‌كند.
این غارنشین در ادامه گفت وگوی خود در مورد علت غارنشینی خود اذعان داشت: من در سوگ یگانه نگارم آواره كوه و جنگل شدم.
وی در پایان از آرزویش سخن گفت: تنها آرزوی من داشتن یك تفنگ ته پر، یك كاخ و ازدواج با دختری زیبا است. 

برچسب:عجیب,باحال,جالب,

|
 
ربات آلمانی گم شده، با راهنمایی عابران به مقصد می رسد

 

 

محققین دانشکده تکنولوژی دانشگاه مونیخ موفق به طراحی و ساخت رباتی شده اند که می تواند با پرسش سوال از عابران مقصد خود را پیدا کند. نام این رباتACE است که با یک GPS داخلی و در دست داشتن یک نقشه از شهر مونیخ حال و هوای فردی را دارد که در مونیخ گم شده است.


در قدم اول این ربات با مجهز بودن به چندین دوربین و تکنولوژی تشخیص چهره، عابرانی را که از کنارش در حال عبور هستند شناسایی میکند. تبادل اطلاعات بین عابران و این ربات از طریق یک صفحه نمایشگر تمام لمسی امکان پذیر می شود.

پس از آن شکل دهانی به صورت انیمیشن بر روی صفحه نمایشگر نقش می بندد و ربات داستان ما به طرح پرسش از چگونگی رسیدن به مقصدش می پردازد. 

عابران علاقمند می توانند از طریق نمایشگر لمسی در پیدا کردن مقصد ربات بی نوا را کمک کنند.

نتایج آزمون اولیه نشان داد که این ربات قادر است در یک بازه زمانی 5 ساعته با پرسیدن از 38 نفر مسافت 1.5 کیلو متری را طی نموده و خود را به مقصدش برساند.

قصه ما به سر رسید. رباته این دفعه به خونش میرسه!

برچسب:مطالب باحال,عجیب,

|
 
عکسهــــایی از بـــــدحجـــابی در دانشگـــــــاه آزاد

 

 

 

 
دختران ایران زمین

 

برچسب:مطالب باحال,

|
 
اسم شرکتهای مهم چگونه انتخاب شده‌اند؟

 

Adobe :
اسم رودخانه ای كه از پشت منزل مؤسس آن جان وارناك عبور می كند .

Apple :
میوه مورد علاقه استیو جابز مؤسس و بنیانگذار شركت اپل سیب بود و بنابراین اسم شركتش را نیز اپل گذاشت .

Cisco :
مخفف شده كلمه سان فرانسیسكو ( 
San Francisco ) است كه یكی از بزرگترین شهرهای امریكا است.

Google :
گوگل در ریاضی نام عدد بزرگی است كه تشكیل شده است از عدد یك با صد تا صفر جلوی آن .
مؤسسین سایت و موتور جستجوی گوگل به شوخی ادعا می كنند كه این موتور جستجو می تواند این تعداد اطلاعات (یعنی یك گوگل اطلاعات ) را مورد پردازش قرار دهد . 

Hotmail :
این سایت یكی از سرویس دهندگان پست الكترونیكی به وسیله صفحات وب است .
هنگامی كه مدیر پروژه برنامه می خواست نامی برای این سایت انتخاب كند علاقه مند بود تا نام انتخاب شده اولاً مانند سایر سرویس دهندگان پست الكترونیك به 
mail ختم شده و دوماً برروی وبی بودن آن نیز تأكید شود. بنابراین نام Hotmail را انتخاب كرد. در كلمه Hotmail حروف Html به ترتیب پشت سرهم قرار گرفته اند. گاهی اوقات اسم این سایت را به صورت HotMail نیز می نویسد .

HP :
شركت معظم 
HP توسط دو نفر بنام های بیل هیولت و دیو پاكارد تأسیس شد .
این دو نفر برای اینكه شركت هیولد پاكارد یا پاكارد هیولت نامیده شود مجبور به استفاده از روش قدیمی شیر – خط شدند و نتیجه هیولد پاكارد از آب در آمد .

Intel :
از آنجاییكه این شركت از بدو تأسیس با تأكید روی ساخت مدارات مجتمع ایجاد شد. نام آن را 
Integrated Electronics یا به طور مختصر INTEL نهادند .

Microsoft :
نام شركت ابتدا به صورت 
Micro-soft نوشته می شد ولی به مرور زمان به صورت فعلی در آمد . Microsoftمخفف Microcomputer Software است. و دلیل نامگذاری شركت به این اسم نیز آن است كه بیل گیتس مؤسس شركت آن را با هدف نوشتن و توسعه نرم افزارهای میكروكامپیوتر ها تأسیس كرد 

Motorola :
شركت موتورولا با هدف درست كردن بی سیم و رادیوی خودرو كار خود را آغاز كرد. از آنجاییكه مشهورترین سازنده بی سیم و رادیو های اتومبیل در آن زمان شركت 
Victrola بود. مؤسس این شركت یعنی آقای پال كالوین نیز اسم شركتش را موتورولا گذاشت تا علاوه بر داشتن مشابهت اسمی كلمه موتور نیز به نوعی در اسم شركتش وجود داشته باشد .

Red Hat :
مؤسس شركت آقای مارك اوینگ در دوران جوانی از پدربزرگش كلاهی با نوارهای قرمز و سفید دریافت كرده بود ولی در دوران دانشگاه آن را گم كرد . زمانی كه اولین نسخة این سیستم عامل آماده شد مارك اوینگ آن را همراه با راهنمای كاربری نرم افزار در اختیار دوستان و هم دانشگاهیش قرار دارد. اولین جمله این راهنمای كاربری « درخواست برای تحویل كلاه قرمز گم شده » بود .
Sony :Sony از كلمه لاتین Sonus به معنای صدا مشتق شده است .

SUN :
این شركت معظم توسط چهار تن از فارغ التحصیلان دانشگاه استانفورد تأسیس شد . 
Sun مخفف عبارتStanford University Network می باشد .

Xerox :
كلمه 
Xer در زبان یونانی به معنای خشك است و این برای تكنولوژی كپی كردن خشك در زمانی كه اكترا كپی كردن به روشهای فتوشیمیایی انجام می گرفت فوق العاده حائز اهمیت بود .

Yahoo:
این كلمه برای اولین بار در كتاب سفر های گالیور مورد استفاده قرار گرفته و به معنی شخصی است كه دارای ظاهر و رفتاری زننده است . مؤسسین سایت 
Yahoo جری یانگ و دیوید فیلو نام سایتشان را Yahooگذاشتند چون فكر می كردند خودشان هم Yahoo هستند .

 

برچسب:,

|
 
اثبات خدا توسط انیشتین

 اثبات خدا توسط انیشتین

روزی یک استاد دانشگاه تصمیم گرفت تا دانشجویانش را به مبارزه بطلبد. او پرسید: `آیا خداوند هر چیزی را که وجود دارد، آفریده است؟`
دانشجویی شجاعانه پاسخ داد: "بله."
استاد پرسید: "هر چیزی را؟"
پاسخ دانشجو این بود: "بله هر چیزی را."
استاد گفت: "در این حالت، خداوند شر را آفریده است. درست است؟ زیرا شر وجود دارد."
برای این سوال، دانشجو پاسخی نداشت و ساکت ماند. استاد از این فرصت حظ برده بود که توانسته بود یکبار دیگر ثابت کند که ایمان و اعتقاد فقط یک افسانه است.
ناگهان، یک دانشجوی دیگر دستش را بلند کرد و گفت: "استاد، ممکن است که از شما یک سوال بپرسم؟"
استاد پاسخ داد: "البته."
دانشجو پرسید: "آیا سرما وجود دارد؟"
استاد پاسخ داد: "البته، آیا شما هرگز احساس سرما نکرده اید؟"
دانشجو پاسخ داد:
"
البته آقا، اما سرما وجود ندارد. طبق مطالعات علم فیزیک، سرما عدم تمام و کمال گرماست و شئی را تنها در صورتی میتوان مطالعه کرد که انرژی داشته باشد و انرژی را انتقال دهد و این گرمای یک شئی است که انرژی آن را انتقال می دهد. بدون گرما، اشیاء بی حرکت هستند، قابلیت واکنش ندارند. پس سرما وجود ندارد. ما لفظ سرما را ساخته ایم تا فقدان گرما را توضیح دهیم."
دانشجو ادامه داد: "و تاریکی؟"
استاد پاسخ داد: "تاریکی وجود دارد."
دانشجو گفت:
"
شما باز هم در اشتباه هستید، آقا. تاریکی فقدان کامل نور است. شما می توانید نور و روشنایی را مطالعه کنید، اما تاریکی را نمی توانید مطالعه کنید. منشور نیکولز تنوع رنگهای مختلف را نشان می دهد که در آن طبق طول امواج نور، نور می تواند تجزیه شودتاریکی لفظی است که ما ایجاد کرده ایم تا فقدان کامل نور را توضیح دهیم."
و سرانجام دانشجو پرسید:
- "
و شر، آقا، آیا شر وجود دارد؟
خداوند شر را نیافریده است. شر فقدان خدا در قلب افراد است، شر فقدان عشق، انسانیت و ایمان استعشق و ایمان مانند گرما و نور هستند. آنها وجود دارند. فقدان آنها منجر به شر می شود."
و حالا نوبت استاد بود که ساکت بماند.
.
نام این دانشجو آلبرت انیشتین بود

برچسب:,

|
 
نامه ی یه پسربچه به دختربچه

 

برچسب:,

|
 
چهل عادت آدم‌های موفق

 ۱) فرصت‌هایی را می‌بینند و پیدا می‌کنند که دیگران آنها را نمی‌بینند.

 ۲) از مشکلات درس می‌گیرند، در حالی که دیگران فقط مشکلات را می‌بینند.

 ۳) روی راه‌حل‌ها تمرکز می‌کنند.

 ۴) هوشیارانه و روشمندانه موفقیت‌شان را می‌سازند، در زمانی که دیگران آرزو می‌کنند موفقیت به سراغ‌شان آید.

 ۵) مثل بقیه ترس‌هایی دارند ولی اجازه نمی‌دهند ترس آنها را کنترل و محدود کند.

 ۶) سوالات درستی از خود می‌پرسند. سوال‌هایی که آنها را در مسیر مثبت ذهنی و روحی قرار می‌دهد.

 


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 


سلام..من فقط سعی کردم توی این وبلاگ مطالب به نظر خودم جالب و جمع آوری کنم.امیدوارم که خوشتون بیاد
majid_kh_72@yahoo.com

عکس
آزاد
خنده دار
بازیگران
روز جهانی مبارزه با بالش
عکس های بازیگران و فرزندان آن ها
گل
پرنده
عکسهای فانتزی
صاعقه
عجیب ترین
طبیعت
زیر آب
خالکوبی
هم هتل هم هواپیما
متـرو تـهران
تصـایری از تبلیـغات مبتـکرانه و مفـهومی!
تراش
کیف2012
شکار لحظه ها
کودکان
ابتکار
خانه شیشه ای
مشعل بازیهای المپیک2012
بزرگتـرین استخـر جـهان
زیباترین
متون جالب
جملات پند آموز
متون قشنگ
داستان کوتاه
آزاد
متن موزیک
معرفی سایت
دنیای علم و تکنولوژی
دختر ها نمی توانند
دردهای اساسی ما ایرانیان به روایت صادق هدایت
آیا میدانستید ؟ !
سوپـر خـودروهای سـال ۲۰۱۲ کدامنـد؟
اس ام س
عاشقانه
آزاد
sms دوستان
کلیپ
از همه نوع توش کلیپ هست
کشور و شهر های جهان
سوییس
ایران
آفریقا
هندوستان
نروژ
سیبری
ایران-کرمان
دبی-برج عرب
ایتالیا
چشمه های باداپ سورت(استان مازندران)
گوا، شهری بندری در هندوستان
مشهد
کاریکاتور
سیاسی
طنز
اجتماعی
شخصیت ها
اوباما
selena gomez
علی دایی
مونا برزویی
دهقان فداکار
سوری کروز دختر تام کروز و کتی هولمز
عکس های الناز شاکردوست و پسر جوان !!
لیلا بلوکات در خیابان
عکس های مهدی سلوکی با شلوارک در فرانسه
شبنم قلی خانی
نیکی کریمی
مهناز افشار
آشا محرابی
ملیکا شریفی نیا
سحر قریشی
شهریار
مدل
مدل مو
کیک
کاناپه های دیدنی و جالب
مدل لباس زنانه
صبا تاجیک معروف به آنجلینا ی ایرانی !
لباس مجلسی و لباس عروس
صندل تابستانه ۲۰۱۳
مدل کمربند زنانه جدید ۲۰۱۳

 

majid

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب باحال و آدرس khyli-bahal.loxblog.ir لینک نمایید





چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت
سرگرمی
ادکلن مردانه جوپ
اس ام اس جدید
MyDiaries
لینک دونی
پــرواز در آسـمــان
هنری
k.y
دانلود بهترین موزیک ها
به روز ترین وب سرگرمی
بیا تو حال کن +18
فروشگاه اینترنتی
کولاک
اسیر تنهایی(سارا خانوم)
بازیگران ایرانی
صائم جووووون
دال نوشته های من
هنگ و تصویر
یکه پسر تنها
“بهترین مرجع طنز”
تحصيلي/علمي(تارا-مهسا-نگار)
این عمار(درجستجوی عمار)
یا ابالفضل
دوست دارممم
Mojtaba
گستره
ابر دانلود
دوقلوهای پارسی
کلک خیال
میلان بلاگ
psp
everything
Download Music
نین جوتسو بانوان
تکواندو قم
معلمان وپدافند غیر عامل
پرسمان3
نوشته ها&عـکس های شیطان
عاشق تنها
یا ابالفضل
دیوانه ی باران
آموزش
شخصی
جالب وخنده دار و عاشقانه
حقوق من
ayeaye
خاطرات من ودوست پسرانم
دختر شرقی
اسلام شناسی
گرگان پايتخت بسكتبال ايران
دنیای نرم افزار
خيلي چيزها
سرزمین عجایب
آزمایشی
تفریحی
سواد کوهی
عاشقانه ها
سرونازو کلاه قرمزی
eshgh
sarzanesh
وبلاگ در لوكس بلاگ
برنامه نویسی فوق پیشرفته
قلقلك
paygah valfajr
sookoot_Asmuoon
صهیون ستیزی
سفره ی عشق
جنوب چت
♥::..اســـیـــر تـــنـــهایـــی♥::..
اندیشه سازان جوان
ستاره ی سهیل
من می توانم اسمها را جور دیگری معنی کنم
rahsepar
مجله اینترنتی کیتی
بهترین سایت دانلود
مطالب سیاسی ، مذهبی ، فرهنگی و هنری
Music
به سوی تکنولوژی
محل دوست یابی ترکمنان عزیز
نرم افزار موبایل
دنیای عشق و حال
دنیای من وسلنا
آموزشی
عـــشـــق مــمــنــوعــه
نیک گستر
هر چی میخوای اینجا پیدا میکنی!
سکه های ایران وجهان
??اینجا همه چی درهمه؟؟
دل نه ذهن نوشته
اموزش همه چیز
تجربه عشق
طلایه فیلم
پروزه های حسابداری
هنرستان توحید
سرگرمی
شوالیه تاریکی
موزیک20
هم نفس
ريسور
ESHGH
دُختَرے هَم آغوش باَ تَنهآیے
فوتبال2012
فروشگاه خرید
دانلود نرم افزار های پرتابل
یک فنجان عشق
آهنگ های جدید قابل بحث
بهترین
☺♥سه تفنگدار♥☺
♛SandCastle♛
متین ۲حنجره۲۰۱۲
سیاره موزیک
فناوری اطلاعات وشبکه
فروش رسیور istar fullhd 09195559241
SandCastle
ترفندشارِژ3برا برایرانسل
picture
عشق تنهایی دوری دوستی
M*nutron*h
....
pesareh khobi hastam
best music download
کل کل دختر پسرا(بدوبیا)
گوگولی مگولی
Sargarmi
timberland boots sale
وبلاگ بچه های زمین شناسی اردبیل
کریستین بلاگ
دهنگ
لیلان
ناگفته های دلم
دوستان
وبلاگ داریـــــــــ
آخرین سوار عشق
عـکس های زیبا
Harmonic...
پارس موزیک ۹۰
بروس لی
.::موزیکده::.
خوشگل مامانی
بدون شرح!!!
خنده
پستی شاپ
وبلاگ تخصصي نوپو و نيروهاي انتظامي
عاشقانه
شعر امین عراق سلطان
دخترونه
آهنگسازان
IRANI HAA
*تک فیلم برای تک سلیقه ها*
کلکسیون اسکناسهای ایرانی و خارجی
دانلود|نرم|افز
downloads(دانلود دانلود)
مطالب جالب خواندنی
✘ɾʌƨƥɪɲʌ ✘
عاشق کوچک
خنده ی جوانی
دل نوشته های یک پسر تنها..
حجاب
nastaran
(دختر وپسرای ایران)
kimpossible &yeganeh
ژنرال
عشق یعنی...
تکست های قوی و رایگان محمدرضاعطری
(Eshgh(jast for you
اخبار دزفول
هر روز پاییزه
تنها درخت جزیره
PARS SEDA
بروز ترین موزیک های ایرانی
وبلاگ علی
پاتوق خنده
تنهایم چون نمی دانم تنهایی را دوست دارم یا نه!
داداشی محمد جونم
hindi
دلنوشته های عاشقی
دین و جامعه روز
فیلم سازان جوان
ورزشی
عاشقانه ها ی نفس
ساحل بارونی
وقت تفریح
شب پاییزی
دست نوشته هاي خيس ما
دنیای بارانی من
عمومی
عمومی
دنیایی پر از کدهای جاوا برای وب لاگ و سایت
پايگاه علمي واجتماعي
MEGA WEB
عشق وآزادی
توتک
گوناگون
فوتبال ایران
________آنتی______
كتابخانه موبايل-كتابگاه
بنی آدم اعضای یک پیکرند که درآفرینش ز یک گوهرند
جوان های آینده J8
سایت آموزشی خانم الهه کلباسی - معلم نمونه کلاس چهارم
فروش اختراع
Game Over
از مادرم آموخته ام سادگی ام را
love
DokhtaraneDarya
جوک بازار
شهزادگان
دانش واندیشه
درمان سفیدی مو
بیماریهاو شناخت داروها در طب سنتی-اسلامی
مهندسی شیمی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست
دانلود خالو
فروشگاه فارسی
جديدترين و زيباترين آهنگ ها
دنیا
روياي صورتي
چیه ...چیزی شده...
فریادسکوت
دانلود بناب
اگر تنهاترین تنها شوم
Welcome To Lox To Lox
alipanah
bia to
گالری عکس بازیگران
عـکس های سلنا گومز
مطالب متنوع علمی / تفریحی / سیاسی
نیویورک موسیقی
حال خوب من
جدیدترین سریال های کره ای و آمریکایی
استریوهرسین موزیک
بیداری
جدیدترین اخبار بارسلون
تخصصی ترین سایت نظامی ایران
نوین شاپ
آموزش تخصصی وارگراف
HAME CHIZ DAR YEK SITE
خستگی را تو به خاطر مسپار . . .
زندگی زیباست
رها باش .....
رمان وشعر
همه چی از همه چیز
خودکاری که نمی نویسد
به وبلاگ جام جم خوش امدید
چه خبره اینجا
دانلود آهنگ های 2012
دانلود جدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدیوهای روز
آسمان آگاهي
دنیای مدرن
فرشته ای در صندوقچه
آموزش بازاریابی
ضد دخترا_پسری بیا2
وبلاگ شخصی علی عباسی
زنده باد بارسلونا
Lov3
عشق اول و آخر
بفرماید شام
خــانــم وکــیــل
my fly wing is...
احساس برتر
games
سایت تخصصی موبایل
داستان های جذاب و خواندنی
عاشقانه ،مذهبی ، هنرمندان و ...
دنیای عکس
متنوع
anti life
جزوه ی دروس مهم ... !
تنــــهاترين بغض تنهايي من
میکس دانلود
به دنیای آهنگ خوش آمدید.
یاسمن پوشاک
عـکس و کلیپ
love
پیامک سرا
خانه طبیعت
کامپیوتر
دنياي دامپزشكي
دنیای بازی های من
فیلم.بازی.نرم فزار
دل شکسته
مریم موزیک
سرگرمی تفریحی
متالوژی و ذوب
عـکس پسر
بهترین صدا
sisiblack
طبیعت تایوان
★☆★☆Download ★☆★☆
عاشق
عشقانه ها
خبر های جدید و داغ فوتبال
مرجع تفريح و سرگرمي فان ميهن
دنیای تو
موفقیت به سبک ایرانی
آرامش اینترنت
MEPHTL
music3nter
voroOojakeashegh
همه چی
ارازل13
هفته نامه کشاورزی
احساس شیشه ای
نوشتاه هاي جالب دخترك
only girls
مهدي **** 2 ان 2
كلاغ و كندغ
دهستان دیره
دانلود جدید ترین موزیکهای ایرانی وخارجی
KUNG FU SHAHIN SORKH گ فو اصیل و حقیقی
رودخانه زندگی
badbadak
بیا تو پشیمون نمیشی ، همه چیز از دنیای اینترنت
GAME
نجوای دل
عصر اچ دو
reza02
وحید.وحید
دنیای پسرونه
بیا تو حالشو ببر
اطلاعات عمومی
((از زبان یک...))
The Most Wonderful Things
میکس حرفه ای موزیک
رویای صورتی
آسان فایل - برترین وبلاگ برای دانلود
medee
بهانه های من
زندگی زیباست
جک جدید (2011و2012)
به تو چه؟
دنیای عکس نرم افزار برنطین 20
منتظران منجی
مهدی موعود(عج)وآخرالزمان
زیر سایه ی خدا
کامپیوتر,نرم افزار,افزایش بازدید سایت
الاچیق تنهایی
نسیم وحی
ماشین های جدید
وبلاگ خانگی
love
نوین
telnet
دختـر زمسـتـان
اخبار هنرمندان
پاتوق وان یو
zoomin
عـکسهایی از دنیای کشتی کج
هک
جدید ترین موزیک های پاپ
دانلود بلاگ
www.ziziGool00.loxblog.com
عسل
درد دل
آیا میدانید؟
غمکده عشق
شهر من
Lover.Love
بازی های ایرانی و خارجی
bahar
sport
عاشقانه
خبرنگاز فراری
ایمن سینا
تکلیف روز
گالری عـکس پا پیکس
دانلود آهنگ مازندرانی
بياباهم دوست شويم
دنیای خنده
گریه
khodam
کسب و کار اینترنتی
بچه های HIT90
به دنیای من خوش آمدید
غلیان حس
بازار ایرانی
ازدواج و روابط جنسی100%مفید عروس و داماد ها بخوانند!
اینترنت دانلود
افزايش طول و قطر آلت دائمي و سريع بدون عوارض جانبي
!!!چه جلب!!!
هرچی که دلت بخواد
بغض احساس من
♣*♣*♣دل نوشته هاي تنهاترين عاشق دنيا♣*♣*♣
چشم های بارانی
ماهان شهسوار
دانلود بهترین فیلم سریال بازی
کلی مطالب جالب و خواندنی
بلوچ
بمب سایتی پر از تفریح و سرگرمی
معماران کویر
رقص باران
لوکس بلاگ
فوتبال 2012
boos
love
مجله اینترنتی پارس کلام | سرگرمی | تفریحی | عکس های دیدنی و ...
بهترین مقالات تعلیم و تربیت همراه با تبادل لینک هوشمند
$ بهترین ها $
دل نوشته های من
كلبه
عشق من دوست دارم
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

 

میلیونرهای خودساخته این 7 عادت روزانه را دارند (و شما هم برای میلیونر شدن باید داشته باشید)
سفری کوتاه به برترین دانشگاههای جهان در سال 2015
سیاست چیست؟
ترول
تصاویر دیدنی از شهرهای جهان که در مه غرق شده اند!
مدل کمربند زنانه جدید ۲۰۱۳
هنر طراحی منظره با چای خشک
مدل های جدید صندل تابستانه ۲۰۱۳
سوء استفاده از این دختر در مترو
عکس های جدبد مبارزه با بدحجابی در برج میلاد تابستان ۹۲
مدل پیراهن کوتاه دخترانه ۲۰۱۳
مشهورترین دزدی های دنیا
بوسیدن زبان مار کبری توسط دختر بختیاری
دیدنی‌ترین کاریکاتورهای مفهومی
عکس های دیدنی از پاشیده شدن مایعات
اس ام اس جوک و خنده دار
ایا مزاحم تلفونی دارین؟میخوای حالشو بد جووووور بگیری پس بیا پایین
کامنت های خنده دار جدید
ترول(دخترا و پسرا وقتی دور هم جمع میشن)
مدل کفش های دخترانه جدید و شیک ۲۰۱۳
عجیب ترین حصار برای خانه +عکس
دانلود تصویر والپیپر (پرندگان)
معتبرترین عکس ها از یک روح واقعی در دنیا
عکاسی اتفاقی از یک شبح!
الناز شاکردوست در زمانی کودکی !
زیباترین نقاشی های با معنی
مدلهای دمپایی خلاقانه
ایـمنی کـدام خـودرو ایـرانی بیـشتر اسـت ؟
به این میگن دختر هزار چهره !
جدیدترین کاریکاتورهای مفهومی
جابه‌جایی سنگین‌ترین مرد جهان
مدل های جدید مو زنانه ۲۰۱۳
عکس های زیبا
تصاویر برگزیده سال 91
مـــرد گـــرگ نــما !
مدل مو مردانه جدید ۹۲
رعایت این نکات شما را خوش صحبت می کند
چرا مردها بندرت افسرده می شوند؟
چند راه شگفت انگیز برای گفتن «دوستت دارم»
عکس های دیدنی این دختر قبل و بعد از باربی شدن
۶ سال زندگی در کنار گرگ ها!
این ۱۰ راهکار بازدهی شما را ۲ برابر می کند
نکاتی عالی برای بوسیدن
امروز تولد خودم هستشااااااا

 

خشونت
تور کوش آداسی
یش دبستانی 2تمام هوشمند بهشت
طنین احمدی
بنی آدم اعضای یک پیکرند که درآفرینش ز یک گوهرند
ورزشی و آدرس زندهبادپرسپولیس
girlsclub
music,picture
بهترین و جدیدترین اهنگ ها
عاشقانه هایتان شیرین
آریانا گیمز
غمنامه آرام
vid
چلیپا
رویای خیس
وبلاگ طرفداران جاستین
موزیک تو موزیک
دفاع همچنان باقی است - ایثار
دلنوشته های بارانی
دل نوشته های دختری تنها و پر از غم
زندگی شیرین
شهر دبیران
بهترینها و جدید ترینهای 2012
***بهترین و معتبرترین منبع دانلود (صالح دانلود)***
بروزترین وبلاگ دانلود آهنگ
عـکس
پایان عشق
ابزار های مهندسی
فرشته
برترینهای آندرویدوبازی رایگان
آهنگ های جدید
درگاه اطلاع رسانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان
عاشقانه ها
شفق مدرسه‌ای به رنگ عشق
love story
متن ترانه
گنجينه اخبار
سیاسی اجتماعی اقتصادی
روستای آزران
خاطرات یک فاحشه
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
essi-news
ع ش ق فقط رونالدو
guitarella
ashaare farhad
do i need xanax - wiqkeg
fabest
مربع گل
ba.to.bodan.loxblog.com
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
تبادل لینک
بزرگترین پرتال دانلود
بروزترين وبلاگ فارسي هيفا وهبي
ستاره شب
شعر های تنهایی
ی جی موزیک
به نام الهه عشق
تلخند
شهرک دانلود
تنهاترین تنها
دانلود بناب
ابزار وبلاگ نويسان
شانس
هندوستان تورنتو
(رپ و پاپ و فیلم) فقط آقایون وارد بشند!!!
پایگاه دانش آموزی تفریحی ایرانیان
نياتو...خصوصيه...
تا شقایق هست زندگی باید کرد
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود
وبلاگ علمي و تفريحي ايرانيان
دانلود رایگان موزیک،فیلم،مت� � موزیک
ارتباط باجنس مخالف
ماه بی م
دهكده فيلم
درد دل
پارتی خنده
تبادل لینک و معرفی لینکها توپ
برترینهای آندرویدوبازی رایگان
soft dowenload
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 2253
بازدید کل : 167851
تعداد مطالب : 625
تعداد نظرات : 263
تعداد آنلاین : 2

Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب

آپلود عکس